Bästa helgen på länge!

Patrik var här i helgen. Hur mysigt som helst! Vi har bland annat tittat på Ronja Rövardotter, Bröderna Lejonhjärta och G - Som I Gemenskap, ätit pepparkakor framför Luciatåget på tv, ätit lunch på Kina-restaurang, och såklart en massa annat då. Cirka fem sekunder efter att han hade åkt hem började jag sakna honom. Knappast som att det har minskat nu. Kom tillbaka!!! Han hade tydligen köpt en julklapp till mig idag. Vilken press man känner på sig nu alltså! Jag är ju usel på att köpa julklappar. Men eftersom det är Patrik så ska jag anstränga mig lite extra. Puss!



Idag har jag varit på den första av två dagar på en kurs i ansvarsfull alkoholservering. Detta för att jag ska kunna jobba som utskänkare nästa termin i egenskap av pubvärd. Rätt intressant dag faktiskt, men jävlar vad trött jag var när jag kom hem.

Nu ska jag prata vidare med Patrik en stund och sen ska jag sova. Hepåre!



Dagens låt:

Dio - Holy Diver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0