Fint besök

Ikväll kommer Patrik hit. :) Det kommer bli hur mysigt som helst! Jag längtar massor! Vi ska se på film, äta pepparkakor, dricka julmust, äta skumtomtar och över huvudtaget ha en riktigt mysig fredagskväll. Framför allt så ska vi titta på Ronja Rövardotter, så jag har vart hemma hos mamma och pappa och hämtat videon och lite filmer, bland annat då Ronja såklart. På lördag får vi se vad vi hittar på, jag ska tyvärr jobba på dagen, men eventuellt så blir det en myskväll till sen. Hur som helst så längtar jag som bara fan, och på Patrik verkar det som om han också gör det. Så himla fin människa! Det kommer bli den bästa helgen på länge!



Dagens låt:

Hypocrisy - Eraser

 

Och alla i bandet är ju så förbannat heta! Speciellt Peter Tägtgren!

Jag och Pernilla ska slicka honom i ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Bolmis

Jag har ju Peters autograf på ett tandläkarkort. Det är grejer det.

2009-12-11 @ 10:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0