På gång

Det är mycket på gång. Mycket som ska hända. Har varit en del jobb på senaste. Den här pubvärdsgrejen gör att jag jobbar ihjäl mig, även om det är himla kul också. Lördagen var iofs ett roligt undantag från vardagen, men jag hade jobbat på dagen, och den här veckan blir det ännu mer jobb. Därför ser jag jäkligt mycket fram emot månadsskiftet då det är några riktigt roliga händelser inplanerade. Den 27e februari är det Krom, med förfest hos Link. Måste köpa biljett innan bara. Det ökar chanserna att få komma in. Dom där jävlarna har ju 23-årsgräns. Det för mig dock till nästa roliga händelse. Den 1a mars fyller jag 22. Fortfarande ett år för ung för att komma in på Krom och Bullitt (vilket iofs inte brukar spela någon roll) men jag är iaf närmare 15 än 30, vilket är mer än vad man kan säga om många av mina vänner som närmare sig 30 med stormsteg. Dock så tycker jag inte om att bli äldre. Att vara över 20 kändes som ett misslyckande redan på min 20-årsdag. Det betyder liksom att man förväntas växa upp. Jag?! Skulle inte tro det. Det värsta är ju folk som tycker att man ska ändra på sig som person bara för att man blir "vuxen". I helvete heller! Jag tänker fortsätta vara tonåring tills det blir tråkigt. Jag funderade dock på om jag kanske skulle sätta upp några mål att klara av innan jag blir 30, men då blir man bara deppig när man inte uppnår dom, så jag skiter i det. Mitt enda mål får bli att komma på vad jag vill bli "när jag blir stor", och helst, om jag orkar, börja ta mig ditåt. Det räcker för mig. Den tredje roliga saken som ska hända är att jag ska se Hypocrisy på Klubben i Stockholm den 5e mars. Eventuellt ska Kim med, och då blir det lätt fullt ös! Dagen efter, den 6e mars, blir förmodligen också kanon. Då firar jag min födelsedag, med vikinga-tema och allt. Massa viking metal, och öl förstås! Och alla måste på något vis spegla temat. Det ska bli hur kul som helst! Alla dom händelserna är sånt som jag verkligen ser fram emot. Men det jag ser mest fram emot just nu är att se klart det här avsnittet av Law & Order, sen ska jag sova. Imorgon chefar jag på V-Dala. Får se vad Jacke och Simon hittar på till sista beställningen. Gonatt!



Dagens låt:

Amon Amarth - The Pursuit Of Vikings


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0