Lite bättre

Idag är det lite bättre, tack vare mina fantastiska föräldrar. Dom är bäst! Och dom vet hur jag fungerar. Underbara! Så det är lite bättre idag.
En annan sak som gjort mig lite gladare är att jag lyssnat på Magnus Uggla idag. Man kan inte bli annat än glad av den musiken. Min första skiva var Magnus Ugglas "Alla Får Påsar". Den är fortfarande en av mina absoluta favoriter. Överhuvudtaget är Magnus Uggla en fantastisk artist! Texterna är klockrena, och hans sätt att sjunga, hur han artikulerar, är ju verkligen guld! Och det är kul att han alltid kört på svenska. Det finns för lite bra musi på svenska. Har iofs inget emot musik på engelska, den mesta musiken jag lyssnar på är på engelska, men det är kul när man hör bra musik på svenska.



Idag har jag även beställt en ny mobil. Min nuvarande, som jag alltid har gillat, har totalt flippat ur. Skärmen dör hela tiden, och varje gång man startar om den, alltså hela tiden, så ställer den in sig så att man ringer från dolt nummer. Jag vill fan inte ringa från dolt nummer! Jag känner mig som en jävla SÄPO-agent eller nåt. Så nu har jag beställt en ny. Tyvärr fanns den bara i två asfula färger, så jag valde mellan en skitful blå färg och vit med blommor. Det blev vit med blommor. Så jävla ometal! Men vafan, det är bara en telefon. Jag får väl måla om den i tid för Sweden Rock. Haha! Imorgon är jag ledig, så nu ska jag se på tv hela natten!



Dagens låt:

Magnus Uggla - Mitt Decennium

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0