Mera piss och skit

Det är inte bättre idag, men inte heller sämre, tack och lov. Men det hade det säkert varit om jag inte träffat Linnéa en stund och lunchat lite. Vi gick som vanligt lös på Kina-buffén och åt tills inte kunde röra oss. När rörelseförmågan återkom tog vi en liten sväng på stan. Inne på H&M hittade jag en tröja som jag egentligen inte alls hade tillräckligt stabil ekonomi för att köpa, men jag köpte den ändå. Får väl skära ner på maten den här månaden eller nåt. Fyfan.



Det som dock gör den här dagen och veckan och månaden och året riktigt jävligt är att jag egentligen skulle ha varit hos Patrik i Åmål just nu. Tyvärr har han blivit magsjuk och kunde alltså inte ta emot besök. Fantastisk timing. Hejdå pengarna till tågbiljetten! Jag hoppas iaf att han kommer kunna komma hit på onsdag, men vi får se. Har fått känslan att han inte är sådär jättepigg på det. Om det beror på sjukan eller på något annat vet jag inte. Jag vet inte ens om det är så, men jag är ju en nojjig person så... Vi får se. Det känns iaf jävligt pissigt. Men jag fick iaf ett jävligt passande telefonsamtal idag. Det var min psykolog som ringde och frågade hur jag mådde och om jag ville träffas. Det var som om hon kände på sig att allt är skit just nu. Fan vad skönt att få gå dit och prata av sig lite, även om det inte är förrns nästa vecka. Usch, fan att man ens ska behöva en psykolog. Jävla skitår det här har varit hittills. Har inte sett något tecken på att det skulle bli ett bra år heller. Vad skulle det vara som går bra liksom? Direkt efter tolvslaget blev allt bara skit. Fyfan, jag hatar det här året som fan. Sedan i lördags kväll har jag grinat som fan. Jag lär ha extrem vätskebrist. Måste dricka fyra-fem liter vatten i timmen för att återställa balansen i kroppen. Fast det är nog dags igen snart tror jag. Allt känns så jävla hopplöst. Fyfan.



Dagens låt:

Samma som igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0