Nej

Usch, jag funderar på att skita i alltihopa. Alla planer jag hade, allt folk jag skulle träffa. Det är ändå inget kul att träffa en grinig och bitter människa som klagar på allt och hatar alla. Jag ska stänga in mig här hemma och leva på luft, vatten och mossan som kommer börja växa på mig. Jag vill aldrig mera träffa någon, och aldrig mera prata med någon. Jag vill bara dra täcket över huvudet och lyssna på musik tills jag förlorar hörseln. Jag vill aldrig mer höra eller tänka. Alla är så fula och äckliga. Jag vill ställa in allt jag hade planerat. Jag vill inte åka någonstans, jag vill inte gå någonstans, jag vill inte jobba, jag vill inte plugga, jag vill inte gå på någon av dom där festerna, jag vill inte köpa det där jag skulle köpa, jag vill inte träffa någon av dom där jag skulle träffa. Jag vill inte känna, jag vill inte andas. Jag hatar allt, alla, och mig själv. Kommer inte Ragnarök snart?



Dagens helvetes jävla cp-låt:

Crucified Barbara - Losing The Game

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0