Tidig morgon

Jag vaknade vid halv tre eller nåt och kunde inte somna om. Gick och la mig strax efter elva, så har inte sovit speciellt länge. Tack och lov så sov jag hela eftermiddagen igår, så jag är nog relativt utvilad ändå. Den riktiga gå-upp-tiden är vid klockan sex, så nu har jag åtminståne en jävla tid på mig för exempelvis dusch och sånt innan jobbet 7.45. Kan nog göra mig en matlåda också. Och kaffe! Massor med kaffe! Tror jag ska fylla min termos faktiskt och ta med. Kaffet på jobbet är sisådär, dessutom hinner jag inte göra något när jag kommer dit. Tar nog termosen om jag orkar/kommer ihåg.



Igår morse skrev jag ett av dom jobbigaste mailen jag någonsin behövt skriva. Det var nästan lika jobbigt som när jag bröt med E. Fan vad jag saknar E ibland. Det var verkligen en fantastisk vän, men något hände med honom, jag vet inte vad, men han blev så konstig. Men jag saknar honom ändå. I vilket fall, mailet jag skrev igår var nästan lika jobbigt, men efteråt var det ändå skönt att ha det avklarat. Att ha det ur världen liksom. Usch.



Fan vad jag längtar tills min nya mobil kommer! Jag orkar inte hålla på och starta om de hela tiden och ringa från dolt nummer och allt vad den håller på med. Ska nog skaffa nytt minneskort till den nya, så jag får plats med ännu mer metal! Yeah! Jag älskar hårdrock så mycket! Jag är seriöst hel oförstående för hur folk inte kan gilla hårdrock. Det är ju så jävla bra! Finns inget mer befriande än att stå och röja på en riktigt bra hårdrocksspelning! Bara headbanga och slåss i en mosh pit! ARGH! Det är så kul! Har dock inga spelningar planerade förrns i mars när Hypocrisy spelar i Stockholm. Det ska bli jävligt kul, men det är ju en bra bit kvar. Erik (en snubbe som Annie "hittade åt mig" på SRF-båten i höstas) frågade om jag ville komma till Örebro och hänga med på Paul DiAnno, men vi får se. Örebro liksom. Jag är tveksam.



Nu är det nog dags att gå upp och börja dagen. Fixa frukost, matlåda, kaffe, duscha, sminka mig, och allt det där man gör på morgonen innan man går på jobbet. Jag gillar egentligen att jobba öppning på lördagar. Det är mycket att göra så dagen går fort. Att jobba stängning på lördagar suger. Man har verkligen ingenting att göra dom sista tre timmarna. Man bara sitter och väntar på att liemannen ska komma fram till kassan och ta med en till ett bättre ställe. Helst hem, men vad som helst funkar egentligen. Jaja, gå upp var det. Kaffe! Måste ha!



Dagens låt:

Exodus - Bonded By Blood (En av dom bästa thrashlåtarna på en av dom bästa thrasskivorna någonsin!)

 

There's blood upon the stage!
Bang your head against the stage!
And metal takes it's price!
Bonded by blood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0