Zed's dead och Hesekiel 25:17

Idag har jag spytt mentalt. Det är typ den skönaste känslan som finns! Nivet när man mår illa, och sen så när man har spytt så känns det bättre. Att spy mentalt är precis så. Man har en massa skit inom sig som man mår dåligt av, sen får man ut det, genom att prata eller grina eller tänka eller vad som helst, och då känner man sig så otroligt mycket bättre. Det känns så skönt! Fast nu har jag blivit hungrig. Precis som när man spyr på riktigt så blir man hungrig. Wierd.



Det är Pulp Fiction på tv. Det är en av mina absoluta favoritfilmer. Den innehåller verkligen allt. Från maffia och boxning till humor och twist. Jag vet inte hur många gånger jag har sett den, men den är lika bra varje gång! En gång så tittade jag och pappa på den när vi var i Spanien (vi i stort sett bodde där nån månad varje sommar förr). Den var dubbad till spanska. Hysteriskt roligt! "Un Big Mac es un Big Mac, pero se llama le Big Mac!"

Nu ska jag ägna mig åt att titta klart på filmen. Inte så långt kvar. Sen lär jag vara vaken hela natten eller nåt. Imorgon ska jag vara hundvakt, men i övrigt är jag ledig. Gonatt!



Dagens låt:

Mimikry - Min Sång


Så vacker låt!
Min sång, den vet att den ska tystna när jag hittat fram till dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0